Prema jednom istraživanju IBM-a, mogućnost za napredovanje u karijeri uglavnom zavisi od tri faktora:
10% kvalitet rada,
30 % opšti utisak i
60 % imidž.
Iz ovoga se može zaključiti da se uspjeh u struci zasniva na dobrom samoprezentovanju. Čak i ako ne želimo vjerovati ovoj studiji, ne može se poreći da postojeće kvalitete prvo mora percipirati okolina. Da bi se to dogodilo, sve više ljudi traži podršku PR profesionalaca.
Personality PR opisuje komunikaciju koja je vezana za konkretne osobe, odnosno njihove izjave i njihovo ponašanje. Ova vrsta odnosa s javnošću postaje sve važnija posljednjih godina. Posebno u politici i šou biznisu, rad u odnosima s javnošću usmjeren je na popularnost osobe. U svesrdnoj, medijskoj pažnji, slavne ličnosti se obraćaju stručnjacima za lični PR koji savjetuju o nadolazećim intervjuima ili medijskim nastupima. Snaga spoljašnjeg utiska je presudna. Izbor prave garderobe, polirane retorike ili svjesno primjenjenih gestova i izraza lica odlučujući su faktori u borbi za publiku. Kompanija i proizvod su ljudi koji ih predstavljaju! Dakle, sve PR mjere su izgrađene oko glavnog lika.
Primjedbe
Objavi komentar